Kikiño (una entrevista en gallego)

¿Es que no hay límite para las múltiples facetas que puede mostrar este, su escritor de cercanías favorito? No contento con haber buceado con éxito en casi todos los campos del conocimiento, ¿no va ahora el tío y resulta que puede hablar en gallego?

Qué pedazo de hombre, en serio.

Pueden leerle aquí, en esta entrevista con la revista Luzes, diciendo cosas impactantes como la siguiente: “Eu acabo de entrar na clase media, pero non son de clase media. Iso é o que define exactamente a miña lamentable situación.” Dilo alto y fuerte, Kikiño. Dilo fuerte, tío.

Creo que nadie jamás había dicho de uno algo tan hermoso como este fragmento introductorio: “Así, atopámonos cun erudito sen estudos; un novelista salvaxe pero humorístico; un xornalista que sempre fala de si mesmo; un pillabán nervioso que reivindica a gamberrada ilustrada ou ilustrable; un analista tan afastado do hipsterismo de aparencias como dos catecismos ideolóxicos máis pétreos; un noi que odia o elitismo pero se entrega á elegancia; un punk que é mod. Un dos principais cronistas culturais destes tempos e dos precedentes, que se cadra non eran tan distintos”.

Vosotros que me véis con buenos ojos, amigos de Luzes.

Anuncios